Про нас

Вітання. Давайте знайомитись. Ми, Микола та Тетяна Тимчук - власники TALEX, місто Чернівці. Займаємось вирiшенням проблем в сфері цифрових технологій.

Ми на ринку з 2019 року. Наші спеціалісти зі стажем понад 10 років. Надаємо повний спектр послуг з продажу, ремонту та обслуговування цифрової техніки, а також по налаштуванню та адмініструванню систем, програм, локальних мереж та різного роду пристроїв.

Працюємо не тільки з фізособами, а й B2B. У нас багато завершених проектів з такими китами бізнесу, як: “Watsons”, “Brokard”, “Інтертоп”, “Colins”, “Буковинський видавничий дім”, МБ “Преса”, “Cezon”, Зубовські, автошкола “СИГНАЛ-2”, Друкарня “Від і До”, реберня “Aleanda”, ресторани Phoenix RestoBar, SKLO, BRUNO, “Steak House” та з багатьма іншими.

Ми гарантуємо, що роботи надані якісно, а запчастини - добротні. Починаючи з дати реалізації, Вам надається право гарантійного обслуговування.

Зателефонуйте нам i ми вже поспiшаєм до Вас надати швидку цифрову допомогу.

 

Загальні відомості

 

Працюємо в м. Чернівці з 10 00-19 00.

Мінімальна вартість послуг - 350 грн.

Гарантія на товари/послуги – від 3 місяців до 2 років.

 

Чому ми?

Швидка реакція


Вже через 45 хвилин після отримання заявки ми можемо бути у Вас.

Безплатна діагностика


Всі потрібні дії для пошуку причин несправності — задарма.

Довготривала гарантія


На всі надані послуги чи товари надаємо гарантію до 3 років.

В той самий день


При можливості, вирішуємо поставлену задачу в день звертання.

 

Відповіді на часті питання?

1. Чи буду я платити за діагностику або виклик якщо відмовлюся від послуг?

0 гривень, якщо ми не змогли виявити проблему. 0 гривень, якщо ремонт здійснений не був. 270 гривень, якщо після оголошення варіантів рішення Ви відмовились від робіт за заздалегідь повідомленою вартiстю.

2. Скільки часу можуть тривати роботи, доставка, діагностика, ремонт та ін.?

Ми проводимо будь-які роботи протягом 2-5 днів. Цей формат співпраці застосовують у 90% ситуацій. Однак, ми заздалегідь попереджаємо, що процес може зайняти більше часу по незалежним від нас причинам (форс-мажор, «плаваючий» дефект, перебої доставки, помилки логістики).

3. В яких саме випадках роботи можуть проводитись довше ніж зазвичай?

У випадку, коли попередній аналіз не дав результатів чи поломка має «плаваючий» дефект або ж нетипова, зі згодою сторін проводиться ретельний аналіз, діагностика або ремонт не в штатному порядку. Такі процедури можуть зайняти більш тривалий час.